lunedì, marzo 26, 2007

Pare, mare, he de parlar seriosament en vosaltres...Ahir vaig conèixer al meu germà (secret fins ara). És increïble que durant tot aquest temps no m'hàgiu dit res de res...No se si es tracta d'un cas d'infedelitat, o bé d'un fill abandonat, en fí, les fotos parlen per si mateixes...

Padre, madre, he de hablar seriamente con vosotros...Ayer conocí a mi hermano (secreto hasta ahora). Es increíble que durante todo este tiempo no me hayáis dicho nada de nada...No se si se trata de un caso de infedelidad, o bien de un hijo abandonado, en fín, las fotos hablan por si solas...


Foto 1: Jo i ...¿jo?. El xic en qüestió és Carlos, erasmus a Firenze, i que quan no està erasmusejant, està a....Valencia!!!!Jure que el paregut és més gran en directe que en les fotos. No ens podiem ni mirar a la cara , era tot molt extrany...

Yo y ...¿yo?. El chico en cuestión es Carlos, erasmus a Firenze, y que cuando no está erasmuseando, está a...Valencia!!!Juro que el parecido es más grande en directo que en las fotos. no nos podiamos ni mirar a la cara, era todo muy extraño...

Foto 2:Ale, Juanfran i jo o Carlos. Trobar en menys de 10 segons aquell que porta una ceba que no s'aclareix.

Ale, Juanfran y yo o Carlos. Encontrar en menos de 10 segundos aquel que lleva un cebollón del quince

1 commento:

Anonimo ha detto...

ostia!!!! es bestial!!!! ja parlare jo amb alguns.... a vore asi q pasa....