giovedì, dicembre 14, 2006

Bueno bueno bueno!!!ja estic altra vegada per ací!!!Bé, després del subidón del viatge per mitja Itàlia, vaig tornar a la realitat que tenim els estudiants de volta en volta, EXÀMENS!!!Aquest últim cap de setmana no vaig fer absolutament res de trellat, sols vaig estudiar...;). Però bé, el treball dur, agotador durant moments, d'hores i hores d'estudi (aquesta última frase dedicada a casa...) al final ha tingut la seva recompensa: ja tinc 10 credits aprovats!!!entre ells elèctronica digital!!!olé miei coglioni!!! En fi, que d'ací una setmaneta ja em teniu per ahí, "pa lo bueno y pa lo malo".


3 commenti:

Anonimo ha detto...

mmmmmmmmmmmm, estinc pensant si anem a per tu a l'aeroport o no XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Anonimo ha detto...

Con las fotos del Ifix feote ahí!!! oeoeoeoeo!!!

Vuelves a casa como los turrones -_-'

ErAsMuSeT ha detto...

Hay más fotos pegadas. Está toda la familia menos un elemento. Por eso no saqué toda la pared, para no herir sensibilidades...jejeje. Vuelvo el 20, y el 21 ya tengo una fiesta preparada!oeoeoe!!!