venerdì, dicembre 01, 2006

Hui s'ha acabat el curset d'italià. Sols queda l'últim dia que serà l'exàmen. La veritat és que malgrat ser 3 hores seguides dos dies a la setmana, no ha estat gens pesat, gràcies a la professora, que no parava de fer-nos riure. Una dona mogolló simpàtica. A més m'ha servit per fer amics, com Javi, que ja el coneixeu, o com Vicent, de Muro d'Alcoi, que fa biològiques a Burjassot, o Florin, de França (en els que he anat a fer-me el capuccino de rigor després de la classe). En fí, que demà me'n vaig de viatge a la Liguria (nord-oest d'Itàlia), en cotxe fins el dimarts...aiii q bò xeeee!!!!Ja tindreu notícies meves el pròxim dimecres!!!A rivederci!!!!

2 commenti:

Anonimo ha detto...

Buenas, estoy aquí en Oliva con la fatiguita, porque me he puesto de puchero hasta los ojos (nada de pizsas ni mierdas italianas), y tengo al cuñao al lado y hemos llegado a la conclusión de que con el corte de pelo que te hiciste, con tanto rollo de visitar ciudades, y ni un solo comentario de mujeres, nos da en la nariz que te has vuelto un poco BUJARRÓN, puede ser?, estamos en lo cierto?

Saludos (nada de besos eh!!!)

ErAsMuSeT ha detto...

Si querias ponerme los dientes largos con el putxero, ...lo has conseguido!estoy hasta los huevos de pasta y pizza...
lo otro no lo comento...